tisdag 4 juni 2013

Tävling! Vinn en bok!

För ett tag sen fick en av mina killar en bok om Gruffe av faster R.
Det var boken om Gruffe som åker motorcykel.
Gruffe är en älg som är lite busig och hamnar i olika äventyr.
När man läser boken så får man själv väva in sitt eget barn och dess kompisar i berättelsen. Mina barn älskar det! Vi har läst och läst och läst om Gruffe. Massor!

Gruffeböckerna skrivs av INGA HOLM och Gruffe har en sida på facebook.
Nu har jag fått ytterligare en bok om Gruffe från Inga, samt ett signerat ex av GRUFFE ÅKER MOTORCYKEL att lotta ut.
Så om ni vill vinna en bok, lämna en kommentar här senast 9/6, skriv ditt namn och mailadress. Du kan också gilla Gruffes sida på facebook, eller länka till denna tävlingen från egen blogg. Då får du dubbel vinstchans.(skriv i kommentaren om du gjort något av detta)
Lycka till....
Vinnaren dras den 10/6.

23 kommentarer:

  1. En sån bok skulle jag vilja ge min Alexander ;) Jag har gillat och delat på alla tänkbara sätt.
    // Agnetha

    SvaraRadera
  2. Den skulle jag vilja vinna till mitt barnbarn som älskar att jag läser christina olsson Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  3. Är gärna med och tävlar om en bok till barnen.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej! Tävlar gärna :)

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. Hej jag hänger på tävlingen!!!
    jag vill vinna barnböcker så jag kan läsa för mina barnbarn Elliot, och Matias när de kommer på besök hos mormor/farmor, det älskar de och jag med.
    Christina Frisberg frisanpoxy@hotmail.se
    Ska gilla på fb Christina Frisberg.
    KRAMELIKRAM!!! :)

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin bok det verkar vara =) vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med!
    / anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag skulle gärna vilja vinna boken. Barnen hade älskat den =)
    Delar på FB och gillar, Tina Carlström
    https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med!

    Gillar på FB.

    MVH

    Victoria Svensson Utas
    victoria@svenssonutas.se

    SvaraRadera
  10. Skulle gärna vinna boket åt min son, Hampus!

    Gillar på FB (Ann-Katrine Nyqvist)

    SvaraRadera
  11. jag är gärna med, böcker får man aldrig för lite av. =) sonen älskar det.

    gillar på fb - lisette bäcksro
    delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/06/96-mamma-tajkon-gruffe.html

    hoppas på vinst! =)

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej
    jag skulle vilja vinna boken och läsa för mina syskonbarn
    har delat på fb
    Titti skarp
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med och tävlar :)
    hanna_angman@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är jätte gärna med!
    Jag gillar på Facebook! (Annika Nilsson)

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  16. Gillar på FB Eleonor Hållbus Dahlin

    Vill gärna vinna denna bok till mina döttrar!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill vinna!

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  18. Tävlar gärna!

    MVh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med!

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  20. Hej, jag är gärna med och tävlar!

    Hälsningar, Patrik
    pawol@spray.se

    SvaraRadera
  21. Går in med en lott åt min kära systerdotter Kelly! =)
    Hon skulle bli superglad.

    MVH/ Sara S (sarasala@live.se)

    SvaraRadera
  22. Jag är med och gillar på FB (carola Lind)


    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar om den härligt roliga boken!

    Gillar på FB:
    Petra Christensen
    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    SvaraRadera