måndag 1 juli 2013

Dubbelposter

Jag vet att det blir dubbelpostat här i bloggen. Jag försökte mig på att vara lite teknisk. Att kunna posta från instagram. Det gick men allt hamnade ju dubbelt och så massa text som jag inte vill ha. Sen försökte jag fixa det och nu funkar det inte alls. Men skit samma, jag får väl orka in här på bloggen ändå helt enkelt.
Nu är det JULI och sommaren har inte kommit. Sjukt trist ju. Vi åkte ut med båten idag men det var inte härligt väder alls. Kallt och jäkligt och mörka mörka moln runt om. Men vi fikade och sen åkte vi hemåt igen.
Annars rullar det på ganska bra, hinner sällan stanna upp känner jag. Ikväll har vi varit hos vänner och grillat och de två föregående kvällarna har vi haft besök. Trevligt! Nu ikväll när vi kom hem var det så fint väder så Lenny och grannen åkte ut och fiskade lite grann i ån. Hoppas jag slipper husera med en gädda.
Killarna kämpar på i simskolan och Majkens nya hobby är att sitta upp och sutta på allt man kan hitta, som en foppatoffel från brorsan. Hon fattar inte alls varför mamma och pappa tycker det är lite äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar