fredag 5 oktober 2007

Fredagkväll! och bloggen kan börja....

Äntligen kan min riktiga blogg börja. Jag är ikapp tiden liksom!

Fast jag har ju tjuvstartat lite innan...

Men vad ska mitt första riktiga blogg inlägg handla om?

Jo, min fredagskväll som gräsänka!

Så trist att sitta hema själv, en hel helg! fast jag har ju Sigge! vi ska mysa i helgen! men nu sover ju han och mannen är på väg till Köpenhamn och vad ska mna inte göra då? Jo myskväll!!

Har laddat med:

Tapas ( bla kronärtskockor i marinad och marinerade oliver...)

¨Färskpressad smoothie på flaska

chokladmousse

Färksa jordgubbar

Loka Smultron (min favorit)

Ett glas rött

Romantiska komedier på DVD

God bok

ELD i öppna spisen och tänt ljus på bordet?

KAN DET BLI ANNAT ÄN MYSIGT DÅ?
Nej knappt, lyxigt och mysigt fast ensamt.....

Hoppas på brittsommar i helgen som de lovat på tv, så ska Sigge och jag på utflykter.... och mysa ute. På söndag ska vi nog träffa en kompis och fika lite ihop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar