lördag 26 januari 2008

VAR ÄR ROBIN-HOOD-ANDAN I LETS DANCE???

Kollade igår kväll på Let´s Dance. första gången denna säsongen som jag ser ett helt avsnitt ( ja,jag missade Danny faktikst, hann inte riktigt med...)'

Men var är Robin-Hood-andan?? jag menar ta-från-de-rika-och-ge-till-de-fattiga-tanken??

det finns ju väldigt "rika" deltagare där som borde kunna dela med sig till de lite mer "fattiga"..och då syftar jag inte på stackars Tony Rickardsson, som tydligen

var väldigt fattig enligt taxeringstabellen.....(eller hade nån siffra ramlat bort kanske...) jag menar alls inte ekonomiskt.. ...

Jag tänker så här:

* Kunde inte Dilba ge lite av sitt otroligt låga hårfäste till Susann Lanefelt, som har ett hårfäste som dragits upp på hjässan?

* Och så kunde väl Dilba i gengäld för sin generositet få lite tuttar av Linda Lampenius? hon har väl så det räcker och blir över...

* och så kunde väl Linda Lampenius istället få lite charm av KarlPetter (för jag anser att hon är lika charmig som en taggsvamp)

*KarlPetter skulle istället kunna kräva lite av Tony Richarssons dialekt, för att neutralisera upp sin egen till en mer förståelig rikssvenska.

* och Tony skulle väl kunna få lite hjälp med sin stelhet av Danny?

* Danny kanske skulle kunna få lite av Mattes manlighet för att inte vara en sån pojk-spoling

* Och Matte skulle ju kunna ta emot lite showbis-anda av Richard Herrey (som väl inte behöver vara mera klämkäckig än vad han är?)

* Och då kan ju Richard få lite av Mi Rydells fula småländska....så hon slipper den..han skulle göra sig lite i en ful dialekt för att förstöra hans image liksom.

* och Mi kunde väl få lite rumpa av mat- Tina ( eller i alla fall lite av hennes goda mat) så hon får någon...

* Och slutligen skulle väl Tina kunna kräva Susann Lanefelt som personlig tränare? för alla vet ju hur kockar blir med tiden.......

Tänk vilka perfekta deltagare vi skulle få i årets Let´s Dance ? med lite robin-hood-anda???

Fast då skulle väl programmet bli lite trist att titta på såklart..... tur att vi är olika!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar