tisdag 17 juni 2008

vilken present!

jag skrev över msn till vår granne idag.

"ni har hjärntvättat min son med alla era teletubbies-VHS"

och så hänvisade jag till min blogg, det inlägget här nedan.

Våra snälla grannar har nämligen skänkt alla de VHS-band med bla Teletubbies som nu går på högvarv här hemma.

Ikväll när Sigge skulle sitta som vanligt med en vällingflaska framför tv:n en liten stund innnan det var dags att sova (han brukar varva ner så), så tänker jag att "nej nu är jag så trött på Teletubbies" så jag bytte till en dvd med lilla röda traktorn istället trots Sigges protester.

Två minuter senare ringer det på dörren.

Grannarna kommer med en påse med presenter till Sigge!

Gissa vad?

Dipsy och TinkyWinky (deras söners gamla favoriter)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar