fredag 28 mars 2008

Hostan från helvetet har drabbat mig

just som jag tyckte att halsen kändes bättre. kom hostan från helvetet på mig inatt. sån där jobbig hosta som håller en vaken och gör att en hals på läkning fullständigt går sönder igen...... dessutom har jag fått en blåsa på tungan. en förkylningsblåsa - som om kroppen behöver påminna mig om att jag är förkyld! jag fattar det ändå!

Dessutom huvudvärk av allt hostande.

Laddar upp med Panodil, sonens bricanyl (mot hostan), Mollipect, Bisolvon och Noskapin (om jag bara kunde hitta dom.)

Så inatt är jag rustad - kom an du bara om du vågar "hostan från helvetet" så ska du få dig en match som du sent ska glömma.........

Fru Olin är på krigsstigen, nu har hon blivit uppretad tillräckligt länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar