onsdag 15 april 2009

Ett sätt att retas med fru Olin...

....idag när jag skulle hämta Sigge var jag lite stressad. Jag var hungrig och jag hade mat som stod och väntade på mig i ugnen. Sigge var på riktigt anti-stress-humör och sölade mer än vanligt innan vi kom ut på parkeringen.

Då har nån retats med fru Olin!!!

Klämt in sin fula Volvo på det obefintliga området mellan min bil och trottoaren, så nära min vänstra sida av bilen att jag knappt kom in i förarsätet... Att få in Elton i baksätet i babyskyddet var inte att tänka på!

Nej fru Olin fick helt sonika sätta Elton i rabatten framför bilen, backa bak och öppna dörren, hämta Elton och sen sätta in honom där bak..

Då kommer ägaren till Volvon tillbaka, tittar bara på mig och hoppar in i sin bil utan en endaste liten ursäkt!

Jag slängde onda ögat på henne. Sen åkte jag hem och åt mat! och struntade i dumma Volvo-bitchen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar