torsdag 4 juni 2009

Händelserik dag

Idag har varit en hädelserik dag. Eftersom Sigge var bättre idag ( han fick ju ett kladdigt öga på sin födelsedag, som sen dess har kommit och gått, men enligt doktorn igår så var det ingen ögoninglammation) , så fick han åter gå till sina kompisar på Pluto! Efter lämning körde jag direkt till MAXI och handlade med Elton. Lenny var hemma och pluggade inför tentan imorgon.

Sen vid tio åkte jag till Nettan. Vi hade bebis och milf-fika. Det var förutom jag, Nettan, Elton och Melina även Akiz med Junior/Junia (för övrigt i magen fortfarande), Johanna med pyttelilla Nouvelle, och Helena med Ebba och Anna med Sanna, om jag nu uppfattat alla namn rätt (jag är så KASS på att minnas namn på folk, förlåt annars)

Nettan hade fixat gott kaffe och smarriga frallor och vi satt och pratad och diskuterade bebis-saker. Elton fick även testa Melinas hoppgunga och var så lycklig!

Elton var på ett strålande humör med 4 små bebistjejer runt omkring och visste inte vem av alla han skulle flörta med!

Tack alla för trevligt sällskap!

Därefter åkte jag hem med alla varor, vi hämtade Sigge och åkte vidare inåt stan, vi tände även ljus för Samba i minneslunden.

Därefter åkte vi ut till Anton och fikade och köpte pizza tillsammans med dem.

Anton och Sigge lekte så bra och vi fikade och pratade minst lika bra.

Elton han kräktes rätt bra också, så allt var toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar