tisdag 14 juli 2009

Barnvakt och Storkalas

Planerna för dagen är att ta det lite lugnt på förmiddagen, för i eftermiddag kommer Sigges kompis Anton hit. Jag har lovat vara barnvakt ett par timmar åt honom och Sigge är överlycklig. KUL!

De leker så himla bra, Sigge och Anton, så det ska bli kul att han kommer. Funderar på om det ska bli varmt så jag ska gå ut och fylla den lilla poolen till dem redan nu?

Och ikväll blir det Storkalas för Prinsessan Victoria. Vann ju biljetter till firandet i Borgholm och idag när jag gick in och kollade programmet såg jag att en av mina favoriter ska uppträda - Jill johnson! Kul.....

Måns Zelmerlöw går ju också att vila ögonen på förstås, fast just under hans uppträde kommer vi nog kolla på Kusin Felizia som ska sjunga tillammans med honom.....

Och så är Lena Ph och Orup där, helt ok, och Malena Ehrnman....(hade jag klarat mig utan)

¨Men det blir säkert trevligt kalas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar