måndag 13 juli 2009

bildkavalkad från skåneland

Här kommer lite bilder från Skåneresan:

Annika var inte hemma när vi kom fram, eftersom jag sagt att jag skulle ringa innan, då jag inte trodde jag skulle hitta utan vägbeskrivning. Elton hade bajsat ner HELA sig, det blev ett AKUTbyte först, sen bredde vi ut ett täcke på gräset och åt McDonalds som vi köpt på vägen. Katten kom och gjorde oss sällskap.

Glad kille, när man slipper åka bil och har fått ny blöja och nya kläder på.

Vi hälsade på fåren August och Lotta

Kollade in hundrastgårdarna

och kollad i förråden där det fanns både åkgräsklippare och motorcyklar

Att få gå ut och gå med lilla hunden var populärt.

Bad i den stora poolen.....

det fanns fler som var sugna på ett dopp

Medan Annika och Sigge badade, passade jag på att mysa med John.

Elton verkade inte ledsen för det, om man säger så...

Vi gick runt lite i den fina parken utanför Trollenäs slott också.....Dock var fru Olin lite rädd för den läskige mannen som satt långt borta vid ån på en bänk, ända tills jag upptäckte att det var en staty.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar