måndag 1 mars 2010

Melodifestivalen.

Salem, så söt som en teddybjörn vid sitt piano. låten är underbar, jag gillar den jättemycket. Tror inte den vinner däremot:

Andreas, underbara Andreas, med en underbart fin sång, som jag inte heller tror har en chans:

Eric Saade, en låt som kan vinna, absolut. Men jag tycker den är lite tråkig. Jag vill inte den vinner:

Jöback, tråkig sång tycker jag. Även om mannen har utstrålning och tål att tittas på, men jag hoppas inte på att han vinner:

Anna, min Anna. Jag höll på henne innan tävlinge och hon levde upp till mina förväntnigar:

Darin, killen med finaste ögonen i landet? Sången är underbart fin:

Ola, låten heter Unstoppable. Jag tror vi får stopp på Ola här. Jag hoppas inte han kommer så mycket längre än just till final:

Timoteij: njae.... jag vet inte. Man blir glad av sånen i och för sig. Men det känns lite tonårsdisco över den tycker jag:

Jag vet inte vilken låt jag håller på. Jag säger bara en sak:

LÅT inte Pernilla Wahlgren gå vidare från andra chansen och vinna alltihopa. Hon är alldeles för klämkäck för sitt eget bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar