tisdag 15 december 2009

fru förvirrad messar fel.

Igår messade jag min kompis Minna att jag gärna ville låna hennes "ergo-sele" nån vecka för att testa om det går att bära Elton i den lite på dagarna,,, eftersom han helst vill bli buren hela tiden.

Jag messar och frågar om det är ok, och får tillbaka typ att "ja det går jättebra, vi är hemma, är det förresten musiklek ikväll?" (Minna och jag har gått på samma musiklek på måndagskvällarna innnan)

jag svarar:

" jag kommer gärna ikväll om det är ok? kram. Det var sista gången förra gången. Eva"

och ska sända iväg tillbaka till henne.

och vips så har min telefon sänt det där messet till personen överst i min telfonbok. Affe. min kompis Marielles sambo. Anledningen att jag har hans nr inlagt är att jag fick det av Lenny för några veckor sedan när jag skulle svänga runt honom för han skulle kika lite på vår bil...

Sen har det legat där...

så jag fick messa ett till mess och berätta att det var lite galet det där, och ett nytt till Minna.

Haha, jag är såå förvirrad ibland.

Förresten, ergon skulle jag testa idag. Det var rent omöjligt att få i Elton i den. Han protesterade hejvilt, böjde sig som en båge, skrek som en stucken gris. och det gick inte att få i honom i selen. Som att få i en byrå liksom... omöjligt. Och jag testade ändå fyra gånger idag.

men jag ger mig inte, nya tag imorgon. haha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar