torsdag 3 december 2009

vad som kan hända på 45 min i en gympasal.....

(när man tillsammans med Elton sitter och kollar på när Sigge har gympa för att man lovat honom att inte gå ut, för att han blir rädd då)

- E vill tugga rockring, blir sååååå arg för att han inte får!

-E kryper upp på tjockmatta, kommer för nära kanten och ramlar ner

-E kräks ner sig själv och halva gymnastikgolvet. luktar pekka!

- E blir avtorkad och halvt avkädd, dvs tar av den nerspydda koftan han hade på sig.... byxorna ignoreras, vi låtsas som om de inte fanns...

-E spyr Igen. ännu mer. Ännu värre! Luktar satan! På sig, mig och golvet! Jag torkar golvet med den halvt nedspydda koftan för jag hade inte nåt papper tillgängligt. Det är två minuter tills gympan är slut. Ut på toa. Tvätta  och torka så gott det går... Vill fly fältet. Sigge kommer ut, lite ledsen för att jag svikit honom och gått ut ur salen. Jag låtsas som att alla spyor inte finns.... klär på overall och tossor utanpå kräkiga kläder...flyr ut genom dörren. kör hem... slänger en halv garderob i tvätten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar