fredag 22 maj 2009

Bumbo-problem

Det här med min Bumbostol till Elton har bara strulat. Köpte ju en på annons på tradera, den kom aldrig fram, efter mycket bekymmer angående frakten med säljaren. Nu har säljaren tagit på sig saken och ska sätta tillbaka pengar till mig.

Men jag fick i alla fall låna en bumbo av en kompis.

Alla människor har ju sagt ungefär så här:

"åh en bumbo är så bra! man kan sätta bebisen där från det den är typ bara 3-4 månader och sen ända tills de är över året... man kan ha bebisen på köksbänken eller köksbordet eller så när man lagar mat eller matar honom/henne...."

Självklart tyckte jag ju det lät kanon med tanke på min lille kille som INTE vill halvligga överhuvudtaget!

Men det var ju Dumt tänkt:

Jag tänkte ju inte på att jag har en liten kämpe, som gärna testar att gå upp i brygga i bumbon och ta sig ur den fast han inte ens är 4 månader....

Hur skulle man våga sätta honom på köksbänken???

Först, ganska nöjd och belåten i en liiiiten stund,

sen blir det lite tråkigt, mamma!

bäst jag tar mig ur den här illa kvickt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar