onsdag 13 maj 2009

bytt mobiloperatör

Vi har bytt mobiloperatör.

Slopat fasta telefonin och halverat våra telfonkostnader..

Dessutom fick vi varsin ny mobil, visst Lenny får betala 80:-/mån för sin, men då har den en GPS med gratis uppdaterade kartor i sig.BRA, slapp man ju köpa en dyr GPS:

Min telefon kostade inget extra alls och den har en bra kamera, så nu kan jag blogga från telefonen!! och den har musikspelare och sådär, det är lyx för mig!!!

Dessutom ringer Lenny och jag gratis mellan varann, och hemtelefonin blir helt gratis i ett helt år, sen kostar tjänsten 49:- om man fortfarande vill ha numret kvar, men det får vi se....

Dessutom lämnade vi in 6 gamla mobiler, (fast vi fick betalt för 7 för det kom en dam och lämnade in en mobil och ville inte ha nåt för den, så snälla expediten la tillgodobeloppet på oss.)

Det var riktiga stenbumlingar som vi lämnade in för ÅTERVINNING i återvinningskampanjen, och för dem fick vi 750:-. För det fick vi plocka ut gratis produkter till våra nya telefoner, så vi fick en bluetooth, och varsin billaddare....

INTE illa pinkat, det inte

Min nya mobil:

Lennys nya mobil:

Dessutom ska vi lägga ut på Tradera massa gamla mobilsaker som vi hittat, laddare, headset osv och Lennys förra telefon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar