onsdag 6 maj 2009

Tråk-tisdag

Idag har varit en rätt trist tisdag. Lämnade Sigge, åkte hem, fixade massa tråkiga måste-saker. Betalningar som skulle göras, saker som skulle skickas osv. Sen städade och moppade jag hemma, ackompanjerad av missbelåten bebis.

Åt en panpizza bara för att inte vara tom i magen. La mig och somnade en kvart med Elton i sängen, bara för att vara ännu tröttare när jag steg upp för att hämta Sigge.

Hämtade Sigge, Lämnade honom hos mormor och morfar en stund. Åkte till Apoteket, hämtade mat till Elton (tack snälla Malin), träffade en bekant till mina föräldrar på parkeringen som jag inte sett på länge. Körde vidare till Nordea, öppnade ett konto till Elton, satte in pengarna han fick vid sitt dop - det tog en evighet, men hur svårt kan det vara liksom?

Körde till mina föräldrar, blev bjuden på soppa som de lagat. Lyx! fikade nybakta vaniljbullar också, sen hem och fixa lite. Lenny kommer och säger hej och jag kastar mig i duschen för att hinna medan han är hemma. Sen åker han igen, till fotbollen. Jag fixar lite käk inför morgondagen, packar tajkon-väskan och drar också till Vallen för att se Hossmo mot Smedby i nån cup-match.

Matchreferat följer.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar