onsdag 11 augusti 2010

Jag gör det ändå!



För lite sen när jag körde ut till mina föräldrar, så låg det en propp på gatan utanför deras hus. En propp som sitter i ett proppskåp. Antagligen har den ramlat ur nån sop-påse eller så.
Jag parkerade just vid den och så gick jag in.
Berättade för mamma om proppen som låg på gatan och så kom jag på den roliga idén att ta ett kort där den ligger framför däcket. skriva frasen "idag höll jag på att åka på en propp" och mms:a till bloggen.
Bara för att det var lite kul.
Mamma hindrade mig, hon tyckte det var ett väldigt tråkigt skämt.
Så jag lät bli.
Nu la jag in bilderna från min telefon i datorn.
Och hittade den.

Så förlåt mamma:
HÄROMDAGEN HÖLL JAG PÅ ATT ÅKA PÅ EN PROPP!

Kalla mig trist, humorlös och fånig om ni vill, jag skrattar lite i smyg åt mitt eget roliga påhitt.

4 kommentarer:

  1. Tycker det är lite Göteborgshumor över den men jag tycker den är kul.
    Fnissade själv mycket åt när mannen frågade en dag om vi skulle köpa hem nåt gott till TV:n och jag svarade " en säkring då eller". Tyckte jag var kul men mannen var mindre road.

    SvaraRadera
  2. du skulle lagt ett måttband brevid och skrivit "proppmätt" hahahahahaha. jag älskar din humor. akiz

    SvaraRadera
  3. hahahahaha ni är inte kloka =)

    SvaraRadera
  4. Hahaha... eller bredvid ett fyllo så blir det proppfull! hahaha... Fixa en bild på det också Eva!!! ;)

    SvaraRadera