onsdag 18 augusti 2010

Men vem startar det där????

Idag var jag inne på facebook. Hittade en väninna som hade denna text på sin status:

Sätt denna på din status om du älskar små ponnyhästar som springer jättejättesnabbt


Men herre jisses. Vem kommer på att starta det där? Jag är i övrigt också väldigt trött på såna klipp-klistra-statusar och brukar av princip inte göra som det står.

Jag blev så trött så jag skrev på min:

sätt den här raden på din status om du tycker det är jättejobbigt med alla statusar hit och dit som ska kopieras och klistras in på ens egen!

Och efter ett tag så såg jag att den redan hade spridit sig.
Det finns alltså fler människor där ute i cyberrymden som inte gillar att behöva klippa och klistra och visa upp för sin omvärld om man gillar ponnyhästar som springer jättefort, har en underbar kusin, eller har en underbar farmor.

Skönt.

Nu funderar jag redan på vilken nästa status som jag ska sprida över nätet ska bli........

"sätt den här raden på din status om du tycker att ponnyhästar generellt sätt springer alldeles för fort"

är den bra?

hahaha, så trött man blir på eländet!
Men det verkar ju som om jag inte är ensam om det i alla fall..
Skönt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar