lördag 27 november 2010

Dag 06 – Min dag

Denna dagen har inneburit:. Lek hos Sigges kompis Vilgot.
Fotodejt med Therese & Julia.
Pulkaåkning i en precis lagom stor backe i Rinkabyholm.
Hemmafix och städning
Fixat iordning adventsljusstaken inför morgondagen.
Försökt fota barnen lite här hemma, vilket resulterade i värsta tajkonbilderna.
Matlagning, diskning och barnprogram.
Lagt in räkningar på datorn. Nu blir det soff-slapp och tv. Micropopcorn och kanske lite te, medan snön yr utanför fönstret.
Jag skulle egentligen träffat mina vänner Linda & Marie en stund ikväll, men jag ställde in min del av gemenskapen. Elton ville inte riktigt somna i tid, och vädret kändes så trist att ge sig ut i, och dessutom skulle även mina föräldrar ut och köra i drivorna för två timmars umgänge.Vi siktar på att ses i mellandagarna istället.

Det var väl dagen, det. En bra dag. En snöig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar