fredag 26 november 2010

Svar till Jenny

Jenny kommenterar badkarsbilden:

" är det ett dubbelbadkar?"

Jag vet inte om jag ska tolka frågan som om du menar dubbel- eller bubbel- badkar. Mitt svar får bli:
"man kan nog bada mer än en i det där badkaret. Möjligen en hel tajkonfamilj samtidigt, men blött lär det bli, sjöslag överallt., troligen, om vi badar alla samtidigt. Bubblor går ej att få av själva badkaret. Önskas dem, får vi väl äta löksoppa till lunch."

Nej vi hoppade bubblorna, däremot satsade vi på ett lite längre badkar (typ 10 cm längre än standard). Och vi tyckte det var snyggt. Och billigt. Bra på många sätt. Förhoppningsvis går det att bada i det också. Om vi har tur.

1 kommentar:

  1. Jag tänkte inte på att det kunde vara ett stavfel, men jag menade faktiskt dubbelbadkar, precis som jag skrev. ;) Skönt att få plats fler än en, bubblor är skönt men inte nödvändigt, tycker jag.

    SvaraRadera