onsdag 13 februari 2013

Bordbyte

Ut med det gamla in med nytt.
Lenny hittade en annons i söndags om ett Mio-bord som någon sålde. Bordet var nytt i kartong och hade ingått i ett köpt set. Jag hittade 4 stolar på annons. Check check. Helt plötsligt hade vi ett helt nytt möblemang. för 1400:- vilket inte ens var hälften av vad bordet kostade nytt.
Sen sålde jag vårt gamla möblemang för 1500:-

Kunde inte hejda mig utan skruvade ihop bordet sent en kväll utan nån som kunde hjälpa mig att vända det. Fick den briljanta iden att rulla det över divansoffan för att få det på fötter.... Man får inte va dum...

Gamla möblemanget

Nya möblemanget

2 kommentarer:

  1. Haha det bordet var jag sugen att köpa när jag såg det på blocket

    SvaraRadera
    Svar
    1. vilket? mitt förra bord eller det vi köpte?

      Radera