söndag 25 juli 2010

En bonusföreställning på ALV

Som start på denna veckan åkte vi med mina föräldrar till Astrid Lindgrens Värld.
Det var en varm och solig dag - och det var väldigt mycket folk där.
Hälften hade räckt.
Vi har ju varit där under lågsäsong och höstmarknad tidigare, och kan nästan rekommendera att åka dit såna tillfällen istället.

Vi kikade på Pippi-teater och Karlsson på taket. Åt god lunch (till helt ok pris) inne på Majken´s.
Sigge fick en jättestor klubba, som inte är uppäten ännu!

Jag gjorde en egen enmansföreställning inför fullsatt Pippi-publik, när jag mitt framför scenen (Villa Villekulla) gjorde en volt över en skrinda rätt ner i gruset.
hahaha, typiskt mig.
Lite senare träffade vi även på en människa där inne som självklart sett hela spektaklet, tillsammans med alla andra i publiken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar