lördag 10 juli 2010

Utomlands?


Man kan nästan tro att jag sitter utomlands här på bilen.
Men jag är på Byttan och njuuuuter.
Vi var där i onsdags kväll. Med goda vänner.
Barnfritt, ät så mycket du orkar-Njut så mycket du kan- konceptet!

(Glasögonen är Andreas, jag testar dem. Och tar kort på mig själv för att se hur de ser ut på.
Jag provar ALLA solglasögon jag kommer över, sen jag satt sönder mina favoriter från H&M.
De kostade 49:- och jag kommer aldrig nånsin hitta lika bra solglasögon igen. Möjligen till hösten när man inte går runt i solglasögon längre. Det är så jag fungerar.

Tack snälla vänner för en härlig kväll.
Tack mamma och pappa för att ni satt hemma med duracellbarnen. eller "satt och satt" - gick runt halva Kalmar med barnvagn i skift, kanska jag ska säga. Elton uppskattade åkturen "Kalmar by night" och undrar när nästa guidade visning går?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar