måndag 26 juli 2010

Sett film

Vi har sett film också på semestern.
Det är rätt skönt att sätta sig ner när barnen somnat och ibland är det väldigt utmanande att inte somna.

till 2012 var det svårt för mig att hålla mig vaken!
Det var lite för mycket överdrifter för att fånga mig. lite för överdrivet och overkligt!
Nej, går bort!
Se den inte!

Sen såg vi AVATAR härnomkvällen. Jag hade förväntningar. Det var en film man skulle sett på bio tror jag, då hade den fått mer rättvisa. Det var såklart en häftig film. Men det är inte riktigt min genre. Jag har lite svårt att ta filmkaraktärerna seriöst när de har svans och viftar med öronen.
Sorry. jag är fel publik för den sortens film.

Men se den om du kan blunda för svansviftandet och öronryckningarna!
Den var såklart sevärd!
Unik liksom.

Och JAG VET att jag bloggar om filmer som normala SVENSSONS såg för 100 år sedan!
Men låt mig göra det.
Allt tar lite längre tid för en Tajkon.
Jag ser filmerna lagom när alla andra slutat prata om dem.
Sån är jag!

1 kommentar:

  1. och jag har inte ens sett dem...det har iaf du :)jag får väl kika på dem om 20 år då dvd:n kommer vara lika häftig som vhs idag. haha

    SvaraRadera