onsdag 7 juli 2010

Snälla Minna har gett mig en


Förutom att sända tillbaka den till henne - minname (som är en flitig trebarnsmor som bloggar om familjelivet). så vill jag ge den till 4 andra som jag tycker är värd den också:

1. frökenkihl - dina inlägg är glesa, men alltid lika välskrivna. Man känner kärlek i luften när man läser din blogg - du skriver så fint om din lilla dotter så man snyftar ibland. Blogga på vet ja!

2. en bulle ur ugnen - en blogg, vars bloggerska jag inte känner personligen. Jag har ingen susning om vem hon är. Men hon har grymt fina bilder i sin blogg - och hon skriver bra. Jag är en fotodyrkare och hon har mig fast.

3. Heja Abbe - fram för fler pappabloggar! Fram för pappor som skriver om känslor, om kärlek och om det svåra i att ha ett barn som föddes utan att vara som alla andra!

4. Nu när du finns (som jag tyvärr inte lyckas länka till här till höger, men den finns på UNT.se) En blogg jag följt sen långt innan sonen Jack blev till. En blogg som berör.

1 kommentar: