onsdag 21 juli 2010

Mamma Tajkon Testar SITT STILL

Jag tänkte starta upp en kategori som heter "mamma tajkon testar"
där ni kan läsa om sånt som jag testar, utvärderar, rekommenderar eller avfärdar!

Som ni alla vet blev vi ju testkaniner åt produkten Sitt Still, jag testar den ännu titt som tätt. Och kommer skriva mer om den när Elton blir lite större.

HÄR kan du läsa om produkten.

Min åsikt hittills är att på mina barn fungerar den sisådär.
Sigge förstår hur den funkar, och med träning skulle den vara kanon. Men eftersom det trotsas just mycket hos honom nu så blir det snarare motsatt effekt, han FÖRSÖKER få den att låta så mycket som möjligt HELA TIDEN.

Elton har för mycket myror i baken för att klara av prövningen. Och han bara skrattar när jag säger åt honom att sitta stilla så det inte piper, HÅNSKRATTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar