torsdag 19 maj 2011

Hjärnsläpp

Inatt har lillprinsen sovit heeela natten utan att vakna. Fantastiskt. Jag la honom igår kväll, medan mannen ännu var ute och målade på huset. Imorse när jag åkte till jobbet sov han fortfarande. Lagom tills jag hunnit till jobbet och parkerar bilen ringer min telefon. Det är Lenny som frågar:
"hur tänkte du nu?"
Jag hade lagt Elton igår kväll, UTAN BLÖJA!

Han vaknade imorse i en kissig säng. Lille gubben! Vilket uppvaknande.

Man kan ju liksom glömma många saker, men att ta på sin son en blöja kanske är en av de saker man bör prioritera att komma ihåg? Eller jag kan ha fel?

4 kommentarer:

  1. stackarn .. vilket uppvaknande men samtidigt va bra av han att hålla sig hela tiden till morgonen
    ;0)

    SvaraRadera
  2. det kanske e det som får honom att sova en hel natt? en nerkissad säng, utan blöja ;)

    SvaraRadera
  3. Man kan inte komma ihåg allt! ;)

    SvaraRadera
  4. ja du det är hjärnsläpp det men det verkar ju ha funkat bra på sömnen

    SvaraRadera