lördag 30 augusti 2008

igår kom jag på mig själv att jag klätt sigge alldeles galet....

.......fast tvärtom i mångas ögon.

Jag hävdar ju bestämt att jag inte är någon märkesklädsmänniska.

men igår när Sigge satt i kundvagnen på stan så kom jag på mig själv med att folk som såg honom måste trott att jag var en riktig märkes-diva. jag skämdes nästan....

Han hade Po.p tröja (som han ärvt av kompisen Gustav), bruna plyschbyxor från meandi (som vi köpt på loppis för 20:-) och sina favvorskor "katt-skorna", eller Puma-sneakerserna (också loppisfynd för 80:-).

han hade alltså kläder för 100:- på sig, men i folks ögon borde kläderna kostat runt 900:- ..............

Po.p tröjan åkte i tvätten idag, men byxorna hänger med en dag till, fast jag får nog lätta upp med en HM-tröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar