tisdag 26 augusti 2008

så in i bomben trött!

Just nu känner jag mig så in i bomben trött, Sigge är också trött och jättekinkig. Så tvätten som jag hade tänkt ta tag i i eftermiddag får ligga lite till. Istället sitter vi i soffan och myser med Pippi Långstrump, Ramlösa skogshallon och "boppa" (fruktsoppa). Dessutom äter vi smörgåstårta, men Sigge är finsmakare och vill bara ha garneringen bestående av räkor, skinka och gurka.

Lenny är på väg hem från Växjö. Han har avverkat sin andra skoldag. Igår var det upprop och idag har han bytt klass för att lättare kunna samåka.

funderar på om Sigge och jag ska ta ett skumbad, för att mysa lite extra mycket.

igår var jag hos min kompis Jeanette. Där var också 4 andra gemensamma klasskompisar till oss. vi träffades utan våra guldklimpar,. förutom Jeanette som hade lilla Alicia hemma såklart, hon är ju bara dryga tre månader. Det var jättetrevligt, men jag avvek ganska tidigt pga att både Sigge och jag behövde komma i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar