tisdag 11 augusti 2009

åh vad är det för fel på mig?

jag lider av obotlig förvirring.

igår satt jag och kikade på det här inlägget från

Johannas blogg

Hon har sytt så fina klänningar till lilla söta Nouvelle.

jag har ju henne i min lista på bloggar jag följer, strax över Siselas blogg.

när jag tryckte på ordet Johanna trodde jag att jag tryckte på Siselas blogg. och Sisela har ju också en bebis, en liten gullig Noah.

Jag skummar igenom texten lite sådär halvslött, och kollar bilderna.

tänker: "oh vad duktig hon är som syr, men det ser ju ut som han har en klänning ;)" "fast jag är ju inte den som är den, har ju själv rosa kläder och nappar till lillkillarna"

tills jag inser att det faktiskt är Johannas blogg jag är inne på och att det är Nouvelle som sitter där så söt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar