tisdag 11 augusti 2009

Milffika

Imorgon är det dags för MILF fika igen. För oss MILF-mammor med bebisar (haha).

Jag pratade med Lenny i telefon ikväll, han kommer ju hem från Stockholm efter att ha varit där ett par dar. Och han längtar efter sina småprinsar förstås, så han tyckte väl sådär om att jag och Elton skulle dra iväg i morgon. så han sa:

"kan inte jag gå dit då, ockdå eller istället? till MILF-fikat?"

" haha", skrattar jag "du får väl gå dit och säga att du är en FILF," skojar jag.

"ja eller klär jag ut mig till tjej bara," föreslår han.

"ja, snälla kan du inte det" säger jag.

Men han är för feg min man...

då säger han:

"tänk vad kul om det varit på Krusenstiernska ni skulle setts, och så hade jag gått dit med Elton och bara satt mig blad de andra utklädd i burka eller nåt så de inte kände igen mig..." så hade de fått känna igen Elton för att fatta vem jag var"

och jag bara: "snälla Lenny, gör det, gör det, skulle va så kul"

precis min typ av humor, liksom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar