måndag 24 augusti 2009

Då stänger gubben av tv:n.

Igår kväll gick vi och la oss och Lenny kikade på fotbollen. Zlatan spelade ju nån match och Lenny la sig i sängen och kikade. Jag älskar att somna med tv:n på, om det är nåt halvtråkigt på den vill säga (typ fotboll).

Så jag låg och läste lite, sen la jag ifrån mig boken och tänkte, nu ska jag ligga och kika i fem minuter och sen SOMNA....

Men vad händer då? halvtid! och mannen stänger av tv:n.

Just när jag vill somna till tv:n för en gångs skull. Lenny brukar inte gilla att ha tv:n på när han ska sova för att han bara fastnar i nåt ointressant program som han måste se klart.......

"jag hade gärna sett klart, men jag ska upp vid 4.47 imorgon bitti, så jag måste sova nu."

ja det är klart.... fasen 4.47 är ju mitt i natten!

Så gick det för mig att somna till fotbollen...... men somnade, det gjorde jag utan problem.

OCh Zlatan verkade ju klara sig utan mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar