onsdag 19 augusti 2009

Dagen

Vi handlade imorse, med båda barnen och det var så lugnt! inget TAJKON alls - helt otroligt: Hittade 6 bitar oxfilé för 60:- med kort datum (går ut imorgon), men jag la dem i frysen till ett bra tillfälle......mmmmm älskar oxfilé...

Sen var vi hemma,. fixade lite här o där...

Skrubbade mattor, tvättade vår vagn mm (ska kanske komma någon och kolla på den imorgon)

Och en kom Sofi, Clara o Wilma hit. Oh det är så härligt att Sigge och Clara leker så bra ihop, och det är så underbart att se lilla pigga Wilma... tänk att det bara är nån månad sen hon kom hem från Lund likosm...

Wilma var väldigt påflugen på Elton och ville helst dra bort både hans hår och hans öron... haha, de är så roliga.....

Ikväll sen körde jag in Lenny till en grillfest, åkte och drack kaffe hos mina föräldrar och sen hem och lägga prinsarna. Nu väntar bingen på mig tror jag...

Ny dag imorgon - nya utmaningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar