onsdag 10 februari 2010

Det går troll i alltihopa

Jag vet inte hur många ggr jag försökt få hit mina kära mammor på lunch. Det verkar aldrig gå att få ihop en dag som passar alla.

Imorgon skulle de kommit på lunch. vi fick annat inbokat och jag var tvungen att styra om till morgonfika istället. Semlor tänkte jag! Det är ju semle-tider.

Men då blir Elton katastrofal-kinkig efter vaccinet (igen), som jag skrev innan. och jag var övertygad om att febern var på gång, så jag gav honom Panodil.

Så jag har ställt in fikat, för om E är som han varit idag, då stoppar jag semlorna i öronen!.

Så nu hoppas vi på en gladare kille imorgon.

Och kära Sarah, Sofi, Sandra och Jessica.

NÄSTA VECKA, DÅ SKA INGET STOPPA OSS!

Då ska jag bjuda er på lunch, om jag så ska köra ut och leverera den till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar