torsdag 4 februari 2010

Man kan bli berömd på olika sätt

Elton och jag gick ju på babysång förra terminen. Nu är vi uppflyttade till gruppen småbarns-sång istället och nya bebisar har intagit baby-rollen. Sarahs lille Charlie är en av av dessa små babys.

Idag var jag och kidsen och halvt välte omkull deras hus i Smedby. Skräpade ner och erhöll blodvite gjordes det också, en vanlig eftermiddag helt enkelt, fast med trevligt sällskap!

Men nåt extra kul var att Sarah berättade att hon varit på sin babysång idag. Att nån bebis kräkts under sångstunden och att ledaren typ berättat att

"jo men förra terminen i babysånggruppen, så var det en liten kille som heter Elton, han kräktes jämt och ständigt och hans mamma bunkrade alltid upp med papper och väska och så där när det skulle sjungas"

Så har man ingen sångröst får man ju göra sig känd på annat vis

För övrigt kan jag berätta att det har blivit bättre med kräkeriet, och jag hoppas innerligt att det håller sig såhär, men risken är nu att eftersom jag skriver att det blivit bättre så kommer han kräkas ner minst 100 kvadrat boyta i vårt hus imorgon....... så är det alltid!

så glöm det där jag skrev.... jag har aldrig nämnt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar