söndag 7 februari 2010

Melodifestivalen deltävling ett

Elton somnade i lagom tid.

Lenny var på fest, så jag och Sigge skulle mysa till melodifestivalen. Vi mös med mannafrutti först..... ;)

Sen tog vi fram ölkorv och så Oboy till Sigge och en öl till mig.

Sigge tyckte dock att ölkorven var lite för stark, och då upptäckte jag att jag gett honom fel sort. Han fick visst den starkaste varianten...

Sigge babblade rätt friskt. Han var lycklig att han fick vara vaken lite längre än vanligt.

Jag hörde väl inte så mycket av låtarna för mitt i så passade vi på att lägga oss och läsa en bok samtidigt och Sigge somnade.

Men två låtar gillade jag nog mer än de andra:

Salem al Fakir gillade jag bäst

och sen tyckte jag om Pain of Salvation

I övrigt har jag inte kommentarer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar