fredag 10 juni 2011

Agebo

Vi var i Agebo idag, med öppna förskolan. Jag hade tagit en dag ledigt från jobbet idag. Och trots vädret hade vi en härlig dag!
Se bilder:

vi fick åka ff-bussen dit. "nu blir morfar avundssjuk" sa Sigge


sötast i en sydväst!

klart Elton valde att rida på den största hästen!

sigge valde en lite mer lagom, och var så duktig och red själv.

hallå kompis!

dyngsur studsmatta är också kul

sigge gillade mest klätterställningarna

herre på täppan

finaste storebrorsan!

inte fel en fredagsförmiddag....

hopp hopp

korv på stora stenen!

gott!

hölass efter traktorn

spännande att stå och titta på traktorn under färden

hejdå grisen, syns till jul! (eller inte, haha)

3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt ni ser ut att ha haft det.

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Roligt att se dina bilder och att ni hade det bra hos oss här i Agebo. Jag tyckte dina bilder var så bra att jag undra om jag skulle kunna få använda någon eller några av dem på min hemsida.
    MVH
    Lotta Jonsson, Agebo Aktivitetsgård

    SvaraRadera