fredag 10 juni 2011

Dagens bästa konversation

Kvällens fyra knivigaste frågor:

" när dinosaurierna dog ut, dog alla på en gång, eller dog de en i taget?"

" vad höll dinosaurierna på med när de dog"

" snurrar alla gamla dinosaurier runt runt i rymden nu då?"

"mammor har ju tuttar för att ha mjölk till bebisarna, men varför har pappor såna här (pekar på sina bröstvårtor)?"

som svar på detta skulle jag säga att jag tror att det är fullt möligt att dinosaurierna dog ut alla på en gång, på grund av nån naturkatastrof eller helt enkelt medlemsskap i nån självmordssekt?
Om de snurrar i rymden hoppas jag inte att nån av dem faller ner på mig likt en meteor en vacker dag, men skulle det hända nån av alla 6 miljarder människor på jordklotet så skulle det var ganska troligt att det vore mig den landade på. 
Om bröstvårtorna har jag inte något vettigt svar. Det måste ju möjligem helt enkelt vara ett hjärnsläpp av Gud, att sätta bröstvårtor på män. Eller fyller de egentligen någon som helst funktion? nån som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar