söndag 11 maj 2008

hektiska dagar

De senaste dagarna har varit väldigt hektiska. I tisdags satt jag hos frisören mellan kl 13-17, ändå hann vi inte med allt jag skulle göra. men nu har jag i alla fall lugg, vilket är lite ovant. får lägga upp en bild senare.

I onsdags var jag på föreläsning på kvällen efter jobbet och arbetade mååånga timmar.

i torsdags och fredags var jag på "trollet-dagarna", kompetensutbildning också med jobbet, vilket var intressant också.

Sen hann jag snabbt packa i fredags eftermiddag innan jag åkte och kollade när mannens lag IFK Borgholm fick stryk mot IFK Berga. Det var SVINKALLT att sitta så nära havet och se på fotboll. Sen lämnade vi Sigge i goda händer hos sin mormor och morfar och vi körde upp till Stockholm för en barnfri helg med bröllop och sovmorgon....

mer om allt senare, är lite för trött nu tror jag, men nu vet ni i alla fall varför jag bloggat så dåligt!-förlåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar