tisdag 21 oktober 2008

Dagens pucko...

Idag var jag återigen så där dum, trög och förvirrad som bara jag kan vara. Jag skulle köra till ett möte på jobbet på en annan förskola i Lindsdal. Där skulle jag träffa två andra förskollärare och vi skulle jobba fram en gemensam planeringsstruktur.....

När jag kommer klär jag av mig, Ser U komma ut från biträdande rektorns rum, och hon säger

"hej Eva, vi sitter redan där inne, så du vet"

Sen hänger jag av mig jackan. går bort till biträdande rektorns rum, sätter mig vid hennes bord ( där ligger redan lite kollege-block och sånt på bordet, som jag tar för givet tillhör U och U, de två kollegorna jag ska träffa, tänkte att de bara var iväg för att hämta kaffe eller nåt)

Jag pratar lite med biträdande rektorn en stund, sen säger hon:

"Du vet att de andra sitter där inne och väntar på dig va?" och pekar på rummet mittemot....

Så jag ursäktar mig och går in, och då sitter dom där och jobbar och väntar på mig. U hade bara varit inne och frågat biträdande rektor om något när jag sett henne och hon hade pekat på rummet mittemot och visat....men Puckot Eva fattade ingenting...

Åh så dum jag är ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar