söndag 19 oktober 2008

Sovdags

Just nu är det sovdags. Sonen har somnat. Lenny är ute med sin pappa och fiskar i blåsten. Jag har lagt in en maskin tvätt. och så har jag fixat en babystrology-ticker till min blogg....

Igår kväll var jag på Musikal. ALLT ELLER INGET -  THE FULL MONTY. Det var trevligt. Både musikalen och att träffa Jenny från Lindås. Tyvärr hade deras dotter Ylva blivit magsjuk så Jonas fick stanna hemma och vi avbokade bordet vi bokat på O´Learys. Annars skulle vi gått ut och käkat innan alla fyra.

 Nu satt Lenny hemma och umgicks med Göran, och sen var de ute på stan en runda på kvällen.....Så han hade väldigt trevligt ändå.

Och O´Learys finns ju kvar, vi kan ju gå ut en annan gång.........Hopppas lilla Ylva blir bättre bara, magsjuka är inget kul.

Själv kräktes jag nästan på Lenny igår, hann liksom inte in på toan och han stod i vägen...men haha, han är van vid det mesta nu..så han tog fram mopp och skurhink medan jag fortsatte mina aktiviteter över toaringen...

Nej nana-dags

Bloggar mer när jag sovit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar