torsdag 29 januari 2009

2 veckor sedan, 1 vecka sedan och NU

tänk,

för 2 veckor sedan idag sov Lenny i Växjö. Jag trodde det var ett bra sätt att två dagar innan beräknat datum låta honom sova där, för att oddsen att Myran skulle komma skulle bli lägre... men ingen Myra dök upp.....

för 1 vecka sedan idag... satt jag på kvällen och kollade runt på bloggarna, la kommentarer i Akiz blogg om att det kändes som att jag aldrig skulle få en bebis...... och så några timmar senare så kom han.....ELTON.

och nu ikväll, sover Lenny i Växjö igen, jag ska gå till sängs nu innan kl 20 tänkte jag, för att jag ska sova lite extra innan morgonpigge sonen vaknar (imorse vaknade han halv fem....hmmm).. Och nu har jag helt plötsligt två guldklimpar att pussa godnatt också.

eller tre, med Samba såklart. Tur jag har henne som vaktar mig och mina små skatter...

och så har jag ju en på distans att ringa och säga godnatt och PUSS till!!

tänk vad livet fort kan ändra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar