torsdag 29 januari 2009

små saker gör en glad.........

Det är små saker som gör en glad.

Ikväll när jag lagt Sigge så kollade jag datorn, och bloggen såklart. Lenny hade varit inne och lämnat en kommentar i bloggen från Växjö, han sover där inatt, eftersom han går rätt sent och börjar tidigt imorgon bitti....

då blev jag glad, att han kollat bloggen och skrivit en gullig kommentar till mig,,, puss på dig!

jag blev också glad över att mamma ringde och frågade om det var något jag behövde ha hem, eftersom de skulle in till stan och handla.

eller att pappa tog upp mer ved till mig, ifall den Lenny tagit upp inte skulle räcka.....

det är härligt med folk som bryr sig, och att man känner att folk vill en väl.....

det är de små sakerna som gör en glad,,,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar