fredag 30 januari 2009

snodde minnas lista

10 Första

Första bästa kompis - Isabell, granntjejen. vi gick sen i samma klass i nio år. har kontakt ännu.

Första bil - Filifjonkan! eller räknas trampebilen???

Första kärlek - vet inte faktiskt,,,, men på lekis varierade det ju från vecka till vecka...haha.. var nog någon där i min lekis-grupp.

Första husdjur - Boxern Buster, som mina föräldrar hade när jag föddes. lärde mig gå genom att dra mig upp i hans långa läppar.

Första semester - vet inte???

Första jobb - det var nog ett städjobb eller jobbet som tidningsbud.

Första köpta skiva - säkert Carola eller nåt sånt

Första piercing - hål i öronen

Första konsert - det var nog Carola i Borgholms slottsruin när jag var 7, 8 eller nåt sånt... men jag har för mig att mina föräldrar sagt att jag var på en gyllene tider konsert på travet typ när jag låg i vagn......

8 senaste

Senaste alkoholdrycken - Ett glas vin den 23/5. vi firade vår femåriga bröllopsdag.. dagen efter testade jag positivt på grav-testet..

Senaste bilfärd - igår när jag lämnade Sigge med gula faran

Senaste filmen du såg - på bio var det Patrik 1,5

Senast ringda telefonsamtal - till Emma i morse

Senaste bubbelbadet - gillar inte bubbelbad, men det var nog för något år sedan med Sigge i simhallen

Senast spelade CD-skiva - spelar aldrig cd-skivor längre.. antagligen Winnerbäck

Senaste gången du grät - ?? mycket hormoner nu,, titt som tätt över struntsaker.

Senaste måltiden - korv och bröd nyss.

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar - Nej

Blivit arresterad - Nej

Blivit kär vid första ögonkastet - nej

Fastnat med blicken i någons urringning - Ja

Sagt att du älskar någon utan att mena det - nej.

Busringt till någon - Ja, när jag var liten. gjorde inte alla det?

7 saker du har på dig
1. vigselring
2. förlovningsring
3. namnsmycke, än så länge bara med Sigges namn på...måste beställa
4. hårspänne och hårsnoddar (frisyrens räddning numera)
5. mysbyxor
6. amningslinne

7. tröja med en ketchupfläck, måste bytas snarast!

6 saker du har gjort idag
1
. ammat
2. .ätit frukost ihop med Sigge
3. lunchat korv ihop med Emma och Måns
4. pratat med Lenny och mamma i telefon
5. kollat resultatet i tidningen av veckans tajkon-fotografering
6. lekt med Sigge i hans rum

5 favoritsaker utan rangordning


Lenny Sigge Elton, Samba Mina förädrar



4 personer du kan berätta allt förLenny och tre till........

3 val
kärlek

lycka

barn

2 saker att göra innan du dör1. resa mer
2. leva i nuet

1 sak du ångrar

jag ångrar inte speciellt mycket, lär mig av misstagen istället!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar