torsdag 22 januari 2009

Akiz, jag är ledsen.........& sånt man egentligen inte vill höra..

Akiz var såå bestämd sist vi fikade på 4 kök att jag skulle komma dit med en bebis nu på söndag..

jag är ledsen Akiz, men jag kan nog inte uppfylla din önskan....

hoppas jag blir förlåten ändå.

Pratade också med Jeanette igår. vi är 8 st (hoppas jag räknat rätt) gamla klasskompisar som försöker ses emellanåt. Nu på fredag ska alla ses hos Sofie, som bor i stan... jag är så klart välkommen om jag kan....jag sa till Jeanette att om inget alls händer så kanske jag dyker in en sväng, det vore ju onekligen trevligt...

när vi lägger på säger Jeanette:

"då ses vi väl på fredag, men jag hoppas faktiskt att du inte kommer"...

sånt som man egentligen inte vill höra....

jag bokade också in en fika hos Mia och Marcus på söndag eftermiddag igår...

skrev i messet:

"vi bestämmer det, så hoppas jag att det inte blir av. Om du ursäktar."

när man är gravid på övertid får man både höra saker och säga saker, som annars inte är ok...

Tro nu inte, kära vänner att jag inte vill träffa er på söndag, men om jag får välja träffar jag hellre Myran. och kommer till er en annan dag........ men i brist på Myr-unge så ses jag sååååå gärna. det är rätt drygt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar