onsdag 25 mars 2009

6 fingrar!!

Igår var jag på  BHV för att återigen väga guldklimpen.. han hade bara gått upp 55 g och det var icke godkänt (igen!) så nu måste jag tillbaka på torsdag och sen ev träffa läkare....

men när jag gick därifrån smög jag in på öppna förskolan, och skulle hämta gipsavgjutningen av Eltons hand och fot, som jag gjorde förra veckan....

Eva, som jobbar där, frågade lite försiktigt....

"han har fem fingrar va?"

sen visade hon avgjutningen,, kanonfin!! men det har smugit sig dit en extra finger!!

Det såg så verkligt ut att jag var tvungen att räkna Eltons fingrar, tänkte att jag kanske är så trött att jag inte ens märkt att han har ett extra finger.. men tack och lov, så var inte fallet!

jag tog hem gipstavlan, men gjöt också en ny....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar