måndag 9 mars 2009

snodde minnas lista

Lista IGEN1. Stänger du av mobilen när du sover? nej
2. Vem såg dig senast naken? mannen
3. Hur såg du ut på högstadiet? smal, blond och blyg
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? som en 52åring hoppas jag (eller yngre)
5. Hur var du på dagis? gick inte på dagis, bara i "lekis" som det hette då. jag var tyst, försynt och blyg. lugnet själv.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? jag hoppas jag är ok som kollega i alla fall...
7. Har du celluliter? nej, har klarat mig ännu i alla fall
8. Biter du på naglarna? nej, har aldrig gjort

9. Har du något handikapp? ja, ej fullgott färgseende, som tyvärr båda mina söner lär få i arv med automatik...
10. Är du rädd för att få hängbröst? få? rädd? är de farliga?
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? ingetdera
12. Svär du? ganska sällan
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? ja så länge de är trevliga mot mig, är väldigt sällan otrevlig mot någon! men sen vill jag inte ha in dom i mitt hus, ber dom vänligt men bestämt att gå bara!!

14. Hur homo är du på en skala 1-10? 1 då, jag är inte homo.
15. Tror du på utomjordingar? jag tror det vore konstigt om vår planet vore den enda i hela universum som hade nån form av liv, sen om det finns ufon som flyger hit till oss, det vet jag inte om jag tror på.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? mammas kroppkakor.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? hel fisk på bordet.....
18. Har du blivit arresterad? nej
19. Ljuger du? väldigt sällan, kan inte utan att bli avslöjad tror jag..vita lögner händer väl nån gång
20. Har du kysst en polis? nej - inte ännu i alla fall!
21. Är du rädd för Securitasvakter? nej knappast, har ju haft en här hemma som vant mig.....
22. Har du någonting att dölja? För vissa kanske.
23. Vad har du på din nyckelknippa? bilnyckel, husnyckel, nyckelring, nyckel till mina föräldrars hus.
24. Är du/har du varit gift? japp
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ja, om jag inte hade barn och det inte var så ofta.
26. Kan du laga cyklar? har aldrig behövt så jag vet inte.
27. Kan du fixa med bilar? se ovan
28. Brukar du köra om? Ja.
29. Kan du baka bröd? Ja,men det är så tråkigt så jag gör det aldrig, sen är jag ingen bröd-fantast heller...
30. Vet du hur man frostar av en frys? Ja.. men tyvärr faller mina kunskaper i glömska snart, alldeles för länge sen jag praktiserade dem nu
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? vill leva i verkligheten, inte i nån jäkla serie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar