måndag 2 mars 2009

snabbmatskedja?

förra veckan besökte jag mcDonalds två gånger. första gången skulle jag bara köpa en milkshake till Sigge och en mjukglass till mig själv, efter vi handlat. det var ingen kö, så jag tänkte " det här går fort"

Sigge blev glad "ja donalds" sa han när han såg att jag körde in i mcDriven.

beställde i luckan, körde fram och betalade, och väntade på glassen!! (hur lång tid tar det att göra en milkshake och en mjukglass liksom) lagom när jag fick dem och skulle ge Sigge sin milkshake, så sov han!!!

Så där fick fru Olin slänga i sig både en mjukglass och en milkshake själv.....

och igår skulle jag köra runt och köpa hem en hamburgare till mannen.... efter sista luckan stod 7 bilar före mig i kö och väntade på mat... en mcDonalds-anställd stod och pekade vart alla bilar skulle parkera för att kaos skulle undvikas....ja hon riktigt dirigerade trafiken!

behöver man trafik-utbildning för att jobba i McDriven???

tänk vad smidigt det är med "snabb" mats-kedjor!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar