onsdag 28 april 2010

VILL DU HA DEN? -UTLOTTNING I MIN BLOGG!

Den här boken håller jag just nu på och läser.

Jag lånade den på bibblan för ett tag sedan, men orkade inte läsa den just då. Det är en sån där tung bok att läsa, tragsisk och sann...

Jag lämnade tillbaka den oläst.

Sen läste jag på facebook att en av mina vänner läst den och varmt rekommenderade alla att läsa den. 

Och så hittade jag den i pocketform. Så jag köpte den istället. Och nu läser jag.

Det är en bok som folk bör läsa. Hemsk  men sann.

Du kan läsa om den  här

När jag läst ut den kommer jag lotta ut den till nån av er läsare som vill ha den.

Lägg en kommentar i bloggen här under inlägget, och lämna er mailadress. Så lottar jag ut den så fort jag läst ut den. Vilket kommer bli snarare än snart........

Jag kommer inte kräva att ni ska länka till min blogg från era bloggar för att vinna eller nåt sånt, men har ni en blogg får ni givetvis göra det (om ni vill). I så fall får ni länka och berätta om utlottningen så att fler har chans att vinna......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar