fredag 29 oktober 2010

Blogglistan

Min blogglista är lite ändrad.
En blogg är borta, den blev raderad som straff för att det bloggades för dåligt. Jag hade stora förhoppningar för den bloggen, men den var alltför tyst så nu är den vips poff borta från denna länklista.

En blogg har tillkommit. En blogg jag aldrig hade hoppats hade behövt existera. ARBOGAMAMMAN bloggar om livet efter det brutala mordet på hennes båda barn Max och Saga. Jag läser bloggen med tårar i ögonen och med en stark misstro till att en människa kan vara så stark som denna människa verkar vara. Jag tror ena stunden att hon är sådär stark och nästa att hon fortfarande är i chock, eller nåt. Hon säger sig inte känna nåt hat, mot vad som hänt hennes barn. Inget hat mot gärnings-kvinnan. Är det verkligen möjligt att utsättas för nåt sånt utan att känna hat? Intressant och tankeväckande läsning är det i alla fall i den bloggen, och just nu tänker jag att jag också ska läsa hennes bok Varför gråter inte Emma när jag har tid.

Sen har jag bytt lite länkar som inte stämt. Sara bloggar ju numera för Vi i villa istället för på sin egen blogg, så nu får jag följa den där istället.

Och Malin har ju numera en fotoblogg istället för sin gamla blogg, och jag är ju svag för fina bilder så jag kikar in där titt som tätt.

1 kommentar:

  1. Aoutch, jag tror jag ligger i farozonen att bli bortraderad...

    SvaraRadera